Get social!
Brothercraft Chat Lobby [41]
Feb 6, 15
i so confuzzled
Feb 6, 15
what do you mean
Feb 6, 15
i dunno how to do anything x.o
Feb 6, 15
lol
Feb 7, 15
Lego wus your youtube channe
Feb 8, 15
We don't know why the server is down as of yet, please be patient.
Feb 8, 15
Never mind, up. xD
Feb 10, 15
Question: is building in the end un-allowed without prior permission? (just speculating on recent posts)
Feb 14, 15
can anyone else not connect to any minecraft server whatsoever? :)
Feb 14, 15
we can
Feb 14, 15
What's the error message?
Feb 14, 15
none of my servers are loading up lol
Feb 14, 15
hmm thats wierd
Feb 14, 15
i guess all my preset servers just kinda disappeared? lel
Feb 17, 15
whenever I turn my render distance up to 7 or higher this happens...3112543.jpg
Feb 17, 15
It occurs in Any terrain and at any height. Anyone know why this happens?
Feb 17, 15
by the by I'm on top of my home-made mountain in this shot? so why is it showing caves above me?
Feb 18, 15
I believe it's just a graphics bug, I suggest just updating your minecraft or just keeping it under 6 render distance.
Feb 18, 15
Thank you Dragon
Feb 18, 15
hey guys
Feb 18, 15
someone plz promote me to earl becaus i want it fast :) :) :)
Feb 18, 15
and i have the stats for it
Feb 19, 15
promote me
Feb 19, 15
hey ben
Feb 21, 15
hi
Feb 21, 15
3118467.jpg Drawing a comic is far harder than I first imagined...
Fri at 4:26
also could be because your graphics friver are out of date
3 hours ago
Any mods on here? I had the Gamer perk before the server got reset. Do I get it back? or do I have to repurchase it? :/
Type a message...
Welcome to Brothercraft Chat Lobby

Working...

Server IP:



Online users (0)
No users online.
Today: 49 Unique Hits: 548,502
Shoutbox
Hellow! Back on here after around 6 months!
#MoveServerBackToEU
Back up c:
yup :/ still down
Server is down :/
You do not have access to shout
Notices